یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024

حوزه/ از مجموع آثار ارسالی به به دبیرخانه همایش "آموزش مجازی فرصتها و تهدیدها"، تعدا ۱۵ مقاله تقدیر و شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، فراخوان مقاله همایش "آموزش مجازی فرصتها و تهدیدها" که در ۲۶ آذر سال گذشته آغاز شده بود و با توجه به درخواست شرکت کنندگان پس از یکبار تمدید در ۲۷ تیر ماه به پایان رسید.

پس از دریافت مقالات و ارزیابی صورت گرفته، بنا به تصمیم شورای علمی پژوهشی استان مرکزی، ۱۵ مقاله مورد تشویق قرار گرفتند که آن نتایج به شرح ذیل می باشد:

آمنه تکبیری از استان مرکزی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک با عنوان؛ آسیب شناسی تربیتی آموزش در فضای مجازی و راه های برون رفت از آن

ناهید باقری از استان مرکزی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک باعنوان؛ چالش های تعلیم در فضای مجازی

سمیرا پیروی بغدادآبادی از استان یزد مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز با عنوان؛ راهکارهای مقابله با آسیب فضای مجازی در کودکان که رتبه اول را کسب کردند.

خانم زهرا سادات ابراهیمی از استان مرکزی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک با عنوان؛ راهکارهای تربیت دینی در فضای مجازی، حائز کسب رتبه دوم

فاطمه فراهانی از استان مرکزی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک با عنوان؛ نقش مادر در کنترل تاثیر منفی فضای مجازی بر روی خانواده مشترکا حائز کسب رتبه سوم شد.

رقیه فدائی پور اصل از جامعه الزهرا(س) قم با عنوان؛ راهکارهای استفاده صحیح از فضای مجازی در خانواده مشترکا حائز کسب رتبه سوم شد.

لازم به ذکر است، مقاله خانمها «منصوره حاج محمدحسینی و مژگان ساجدی از استان مرکزی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک»، «زهرا کرمی فراهانی و سودابه نعمتی از استان مرکزی موسسه عالی تخصصی ریحانه النبی (س) سطح۴ اراک»، «مهسا هادی از استان مرکزی مدرسه علمیه فاطمیه محلات»، «رقیه بابایی چگینی از استان قزوین مدرسه علمیه کوثر قزوین»، «خانم عاطفه حسن زاده از استان قم مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) قم»، «رویا رضایی از استان فارس مدرسه علمیه الزهرا(س) شیراز» و «ام البنین خسروی از استان مرکزی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان» شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha